dimecres, 25 de novembre del 2009

El Territori

Recordo, com si fos ahir mateix, el moment i el dia exacte en què la Imma Gómez Pallarès ens va dir que hauríem de fer un treball sobre el territori. La veritat és que si ho recordo tan bé és per què aquell dia, no sé si pels nervis o per l’emoció de començar la universitat, no em vaig assabentar de res. La idea em motivava, però no acabava d’entendre l’objectiu del treball ni el que la professora esperava de nosaltres. A mi, el fet que ens deixin escollir entre un ventall tan ampli i abstracte, sense un marc i un esquema previ, em bloqueja bastant. Suposo que per això em costava tant entrar en matèria.
Ara ja han passat ben bé dos mesos des d’aquell dia i per sort ara si que tinc clar què és el que espera la Imma de nosaltres i què és el que li hem de donar. Així doncs, a fer feina!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada