diumenge, 15 de novembre del 2009

Los niños de San Judas

Aquesta és una de les pel·lícules més dures que he vist mai!
Gairebé fa parell de setmanes que el grup de l'Elisabeth Torras, l'Anna Diaz, l'Adrià, la Mireia Bernadó i la Cristina Bardia ens la van exposar a classe per a l'assignatura d'Història i antropologia de l'educació. Com ja vaig explicar en una entrada passada que vaig fer al bloc, el treball consistia en comparar algunes escenes de la pel·lícula (cada grup escollia la que volia) amb el llibre de "El tono de la enseñanza".
(A l'entrada que vaig fer el dimecres 3 de novembre, on apareix la foto de la pel·lícula Crash, hi ha més informació sobre el contingut del treball).
El cas és que l'entrada d'avui l'he fet per dir-vos que aquest film em va emocionar moltíssim. La vaig trobar duríssima però alhora plena de valors i d'emocions. La veritat és que no la puc recomanar a ningú, ja que encara no la he vist... :D simplement he vist el trossos que els nostres companys ens van passar a classe. De totes maneres, sense veure-la, estic seguríssima que és una pel·lícula boníssima i d'aquelles que val la pena comprar (comprar la original vull dir...).
Apa doncs, això és tot per avui!
Per cert, us deixo aquí un enllaç amb la sinopsis de la pel·lícula per si algú l'interessa llegir de que va.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada