dilluns, 23 de novembre del 2009

Recitacions i debats

Avui, a l'assignatura de Comunicació oral, escrita i digital alguns companys de classe han començat les seves recitacions. Hem tingut el plaer d'escoltar poemes de Miquel Martí i Pol i de Joan Salvat-Papasseit, entre d'altres, i també contes populars i contes més fantasiossos. Malauradament, avui hi ha hagut moltes "baixes" i no hem pogut escoltar tants poemes com ens hagués agradat.

La veritat és que ha estat una classe divertida i molt amena (sobretot per a la gent que no havia de recitar...). Bromes apart, la majoria de la gent que ha recitat estava molt nerviosa... i segurament, a causa d'aquests nervis tan empipadors, no han explicat els seus contes o poemes tan bé com ho haguessin desitjat. Em sembla que hauré de fer una repassada al llibre de "Com parlar bé en públic" per tal de minvar aquests nervis escènics, ja que jo també en tinc molts.

Un cop han acabat les recitacions, s'ha donat pas als debats. Avui hem escoltat dos (a mi tampoc m'ha tocat). El primer d'ells ha estat un debat sobre la inclusió dels nens discapacitats a les classes ordinàries. A l'altre, s'ha discutit sobre si la llei d'educació obligatòria s'havia d'ajornar fins als divuit anys. Tots dos han estat molt interessants i, en general, trobo que els dos grups ho han fet molt bé. De totes maneres, la Imma Gómez, ens ha passat un full a tots els alumnes on hi havia una pauta amb alguns aspectes que cal tenir en compte alhora de fer un debat (aspectes discursius, d'oratòria i organitzatius). Ella mateixa ens ha dit que hauríem d'estar molt atents i apuntar aquells aspectes positius o negatius que observéssim.

En resum, la classe d'avui de COED ha estat molt interessant i divertida, a mi personalment m'ha agradat molt. Espero poder dir el mateix el dia que em toqui a mi recitar i fer el debat...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada